Jak zwiększyć ruch na stronie – blogu. Nie przeżyje bez ruchu blogu. Teoretycznie można by założyć, że mały ruch na blogu oznacza jedynie, że treść nie jest wystarczająco dobra i zoptymalizowana. Jednak zdarza się również, że wielki blog z olbrzymią ilością treści nie ma wystarczającej ilości odwiedzin.
Kluczem zwiększania ruchu na stronie jest wymyślenie i stosowanie strategii, która przyniesie zauważalny wzrost ruchu na stronie. Jest kilka rzeczy, które należy wziąć pod uwagę aby zwiększyć ruch na stronie, czy swoim blogu. Blogi nie różnią się w zasadzie od innych witryn. Jedynym wyjątkiem jest to, że blogi mogą zdobywać ruch dużo szybciej, ponieważ przeważnie są częściej aktualizowane, a wyszukiwarki „kochają” nowe unikalne treści. Pierwszą rzeczą którą należy rozważyć w pierwszej kolejności jest grupa docelowa do której kierowane są treści na stronie.
Jak treść wpływa na ruch na stronie
Zawartość bloga jest niezmiernie istotna jeśli chodzi o pozycjonowanie i jest głównym powodem, dla którego ludzie odwiedzają Twojego bloga. Postaraj się, aby blog był ciekawy i naucz się odpowiednio optymalizować treści zawarte w swoim blogu. Zawartość powinna być ciekawa i posiadać wysoką wartość dla czytelnika. Dowiedz się czego szukają czytelnicy twojego bloga i sprawdź, czy to co piszesz zadowala ich. Zawartość jest szczególnie ważna, jeśli planujesz zarabianie na blogu.
Po pierwsze, Twój blog powinien stać się wiarygodnym źródłem informacji dla ludzi poszukujących konkretnego produktu. Blogi tematyczne doskonale nadają się do sprzedaży, ponieważ pozwalają na połączenie treści i dyskusji w komentarzach. Musisz zdać sobie sprawę, że bez dużej ilości wartościowej treści, blog nie będzie miał wystarczającej ilości ruchu, żebyś mógł zarabiać w internecie.
W celu zwiększenia oglądalności swoich treści na blogu, pamiętaj, aby publikować jak najczęściej. Dodatkowo, w swoich wpisach i komentarzach nie krytykuj innych, tylko staraj się być pomocny. Jeśli ktoś Ciebie krytykuje, odpowiedz w sposób obiektywny i pozbawiony osobistej urazy.
Jak zwiększyć ruch na stronie – 4 sposoby
1. Dodaj stronę do dobrych katalogów
Dodawanie strony do odpowiednich katalogów przynosi nadal dobre efekty. Oto lista katalogów e których twoja strona powinna znaleźć się obowiązkowo, jeśli myślisz o zwiększaniu ruchu na stronie. W tytule wpisu do katalogu podawaj zawsze frazy na które pozycjonujesz stronę. Dodaj też słowa kluczowe opisujące stronę. Pamiętaj aby różnicować tytuły w katalogach fraza kluczowa może być odmieniana, lub może być rozszerzeniem frazy głównej.
http://katalog.gazeta.pl (PR6)
http://katalog.onet.pl (PR6)
http://kataloog.info ( PR6)
http://www.gwiazdor.pl (PR5)
http://www.sznurkownia.pl (PR 5)
http://www.top-strony.com.pl (PR 5)
http://katalogseo.net.pl (PR5)
http://www.sznurkowo.com (PR4)
http://www.kulk.pl (PR4)
http://www.kps.pl (PR4)
2. Utwórz profile z linkiem zwrotnym ze stron z wysokim TR
Pamiętaj, że najlepszą metodą jest ręczne dodawanie profili, rób to dość ostrożnie, nie upychaj słów kluczowych na siłę, staraj się żeby profil wyglądał w miarę naturalnie. Listę mocnych profili pobierzesz tutaj: lista mocnych profili.
3. Dodawaj komentarze na innych blogach
Komentowanie wpisów na innych blogach powiązanych tematycznie z twoją witryną jest jedną z najprostszych metod na pozyskanie wartościowych linków odsyłających, oraz nowych czytelników. Chcąc zostawić komentarz pod wpisem, postaraj się aby był on wartościowy i odnosił się do treści wpisu. Komentarze w stylu: fajny wpis, ciekawy blog, będę polecał, dzięki za ciekawy wpis itp. to w zasadzie forma spamu, mająca na celu tylko pozostawienie linka i wielu właścicieli blogów nie zatwierdza takich komentarzy.
4. Jak zwiększyć ruch na stronie – wartościowa treść
Zadbaj o to, aby na Twojej stronie były wysokiej jakości wartościowe treści z odpowiednią ilością słów kluczowych. Z całą pewnością zarówno czytelnicy, jak i wyszukiwarka Google docenią dobre teksty pod warunkiem, że są unikalne, a nie skopiowane. Pamiętaj o odpowiednim sformatowaniu tekstu, dodaj nagłówki h2, h3. h4, wypunktowania i pogrubienia. Tworzenie przydatnych dla odbiorców, ciekawych treści nazywane jest Content Marketingiem.