Internet w XXI wieku jest obecny w każdej dziedzinie naszego życia. Od programów śniadaniowych prowadzących ankiety na Facebooku, po naszą grupę w pracy, która omawia założenia nowego projektu przez aplikację Messenger.
Nic dziwnego w tym, że sklepy stacjonarne również chcą wkroczyć do internetu. Projektowanie sklepów internetowych największych marek jest czymś normalnym w branży zajmującej się programowaniem. Od jakiegoś czasu nawet małe lub dopiero powstałe firmy wkraczają do internetu, aby jak najszybciej uzyskać jak największy rozgłos i szybko zyskać klientów. Projektowanie sklepów internetowych małych firm staje się powoli normą w branży zajmującej się programowaniem. Jeszcze trzy lata temu nikt nie spodziewałby się czegoś takiego. Dzisiaj staje się to jednak czymś normalnym. Małe firmy odkryły potencjał drzemiący w internecie, oraz jakie korzyści może im przynieść obecność w nim, dlatego inwestują pieniądze w projektowanie sklepów internetowych dla siebie.
Internet kryje w sobie wiele możliwości, dlatego nic dziwnego, że obecność w nim firm z różnych branży staje się czymś normalnym.